Monday 3 February 2014

Vitalea shaklee

Vita-Lea (Promosi Feb 2014)
Assalamualaikum wbt

Bulan Februari dah menjelma. Promosi Alfalfa a.k.a kacip fatimah moden dah pun berlalu. Rugilah mereka yang terlepas peluang keemasan nak dapatkan Alfalfa dengan harga jatuh tergolek! hehe

Tak apa, barang yang lama usah dikenang. Tahun depan kita jumpa jumpa lagi ya Alfalfa. Bulan ni bercinta dengan Vita-Lea pula, Multivitamin hebat yang pertama diperkenalkan oleh Dr. Forest Shaklee ke persada dunia. hebat kan? Teruja sungguh dengan penemuan beliau. Jika produk tak hebat, masakan boleh bertahan selama 90 tahun di pasaran dalam dan luar negara.

Vita-Lea ini antara vitamin favourite customer saya. Selain harganya yang berpatutan, isi kandungannya juga banyak. Tahan berbulan-bulan lamanya. Harga biasa RM8X.XX. Tapi sempena promosi ni hanya RM6X.XX. Murah tak??? Berbaloi-baloi uolss.. hikhik

Antara khasiat Vita-Lea ialah:-

Penambahan tenaga SEGERA – pemberi tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam asperk pembekajaran mahupun kerja2 seharian
Pelengkap nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang,terutamanya mereka yang vegetarian dan anemia.
Keupayaan sistem produktif- penting bagi kanak2 dan remaja yang sedang membesar
Metabolisme – Sangat membantu dalam stimulasi metabolismea dan melambatkan proses penuaan.
Elemen Penting pada sel tubuh – Menyediakan asas nutrisi,memastika sel hidup,pertumbuhan sel baru,membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut,otot,kulit,kuku dan hormon,serta menjaga kesihatan tiroid.
Melindungi organ – melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati

Vita-Lea juga boleh diambil oleh semua golongan, bermula dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Ia juga bagus untuk ibu-ibu menyusu, ibu hamil, kesihatan dalaman wanita, pesakit anemia dan mereka yang mengamalkan gaya hidup aktif.

--------------------------------------------

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut bolehlah terus hubungi saya. Pastinya harga yang menarik menanti anda. Juga, konsultasi PERCUMA sepanjang hayat bagi pelanggan yang sudi berurusan dengan saya.

Lislianahanim zamri
Lyzz layana (fb)
Sid 910977
Call/sms/whatsapp 014-2561615
Kesihatan itu kekayaan

No comments:

Post a Comment